Vilken Sida Ska Jag Över

....... Skrivet 2010-09-07 Klockan 14:30:37
Uuh.. är ganska trött av mig idag. Jag har bara haft skola och den varade till klockan två men endå så känns det som att jag har jobbat på en massa fast jag inte har gjort nada!

Jag har bara haft en lektion och vid den lektionen så satt jag och skrev mina texter på datorn eftersom vår lärare bara bablade om onödiga info om sig själv och annat.

Mot elva tiden så samlades vår klass vid entreén för att ta oss till vår teater för att få höra politiska folk snacka om valet som sker om tolv dagar kan jag tänka mig. Jag var väldigt intresserad av att få höra vad dem hade att säga för att "förbättra" vår samhälle, vår sverige. Än har jag inte bestämt mig vem jag ska rösta men det kommer med tiden då, kärlek!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0