Ikväll Los Kjarkas I Stockholm

....... Skrivet 2010-07-31 Klockan 12:29:46



Vaknade ganska skönt idag men jag vet att dagen kan bli mycket bättre när jag får syn på en av mina idoler; Los Kjarkas. Kjarkas är en folklore grupp från min hemland Bolivia. Ikvälll så ska dem uppträda i Sverige på Filadelfriakyrkan, Stockholm.

Jag har två biljetter. Jag och min lillebror ska dit och se på konserten. Jag kan vara säker på att det kommer bli mycket underbar upplevelse.

Det är inte bara Kjarkas som ska vara på scenen utan också dansgruppen Antawara. Vad kul att se dem med! Okej.. men jag måste fixa till några saker. Juste jag håller på göra en låt som ska hetta 'Du Där'. Beaten är färdig men en vers fattas och den blir nog klar imorgon. Vi ses kanske senare på kvällen annars imorgon med fresha bilder från Los Kjarkas konserten, kärlek!  

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0