Det Är Svin Kallt!

....... Skrivet 2010-09-02 Klockan 10:01:49
Hola!

Uff.. vad kallt det har blivit nu, för mig känns det som att vinten har redan kommit hem till oss. Jag sitter och fryser sönder mig i mitt rum!

Hur ska jag värma mig idag, alltså vad ska jag göra idag?.. Jag ska ner till min skola och äta skolmaten eftersom det är en kompis som vill ska komma ner och träffa honom. Det är så att jag har ingen skola idag, hela termin kommer vara så att på torsdagar har jag ledigt från skolan, rätt skönt!

Senare ikväll ska jag till Jordbro en bit ifrån Farsta. Vad ska jag göra där nere? jo, det är så att jag ska ses med rapparen Lilo och vi ska ner till en studio som han ska visa mig vart den kan ligga. Jag hoppas att jag får studio tid hos den studio så att jag börjat lägga upp mina låtar, kärlek!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0