Solen Grillar Oss

....... Skrivet 2010-07-03 Klockan 13:12:06



Hola, vad händer? Jag är hemma och kollar runt på Youtube.com. Jag har inte mycket att göra än att vänta på att en match ska börja vid klockan 16.00 mellan Argentina mot Tyskland. Det är en match man måste se ifall man älskar fotboll.

Jag vet att det är upp till 30+ idag men jag kommer nog inte gå ut och umgås med vänner eftersom det är VM som gäller. Jo, jag ska snart gå ner till centrum och köpa ett par linnen och kanske njuta av vädret nere vid stranden en stund sedan måste jag hem för att se VM.

Jag missar inget eftersom jag vet att solen inte kommer försvinna någonstan under dessa dagar som kommer. Juste, jag ska dra till Solna ikväll och vara hos en kompis för att se matchen mellan Paraguay mot Spanien. Riktigt spännande matcher idag som igår, kärlek!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0