Adjö Till Pappa

....... Skrivet 2010-08-26 Klockan 08:40:54
Hola!

Igår var jag och min lillebror i Arlanda vid ett tiden. Vi hjälpte pappa med hans väskor för han skulle inte kunna bära allt själv pågrund av tygden i dem. Vi kom med taxin till Arlanda, vilket tog en halv timma ifrån Rinkeby, där pappa bor.

På Arlanda satt vi och hängde på olika ställen och när vi åt "dagen lunch" så åt vi en massa. Okej, jag och pappa gjorde det men lillebror han åt inte alls nästan men ett tag senare så köpte han meal hos Mcdonalds med hans egna pengar.

Vi tog även bilder på varandra så att pappa kunde visa bilderna till hela tjocka släkten i Bolivia. För mig har det varit länge sedan jag var i Bolivia sist. Jag var nio år gammal vid den stunden och jag minns att jag dog för Bolivianska maten. Sedan 1999, sist jag var där så tog jag min tid och skrev ett brev åt Farmor och släkten.

Jag hade bestämt mig när jag har tagit studenten och jobbat ett tag sedan ska jag ta mig till Bolivia och se mina släkter. Jag längtar dit och jag vet att jag kommer vilja stanna kvar i Bolivia, kärlek! 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0