Farmor Är Som Ett Barn Igen

....... Skrivet 2010-09-13 Klockan 19:25:34
När jag log och sova för ett tag sedan så var det pappa som ringde och väkte upp mig från mina ljuva drömmar. Det är så att min pappa är i Bolivia och han har nästa varit där i en månad snart. Han åkte till Bolvia ensam men nästa gång så kommer jag och lillebror att hänga med.

Det kommer att bli mycket kul och spännande att få se mina kusiner igen, framför allt min farmor. pappa säger att hon är som ett litet barn igen. Vad han menar är att man tar hand om farmor väldigt mycket och lämnar inte henne ur siktet eftersom hon gör en massa saker och försvinner från trakten. Hon lyssnar inte på någon i familjen i Bolivia.

Det pappa ville veta var att ifall jag hade gjort klart min lista på vad jag vill ha ifrån Bolivia. Saningen var att jag var inte färdig och jag hade inte ens börjat skriva ner någon. Det är ett måste för snart kommer han tillbaka och jag vill verkligen ha någon därifrån, kärlek!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0