Sydamerikanos, vamos!

....... Skrivet 2010-07-02 Klockan 10:02:12


Idag spelas det en bra match mellan Holland mot Brasilien. Det är två lag som ofta tar sig till kvartfinalen i VM men idag klockan 16.00 avgörs vem som ska få spela i semi-finalen mot ett av lagen som spelar senare på kvällen. 20.30 är det då Uruguay mot Ghana.

För er som älskar fotboll. Ni måste kolla på första matchen klockan 16.00. När dagen har tagit slut så hoppas jag då att Brasilien och Uruguay har tagit sig till semi-finalen så att det blir en sydamerikansk möte.

Hur ska jag tillbringa dagen.. jo, jag ska möta några vänner och dra till baren för att se matchen därifrån. Undra hur det kommer blir. Det är så att det är första gången jag ska kolla på en match från baren ^^, kommer blir kul, kärlek!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0