En Fresh Start

....... Skrivet 2010-07-01 Klockan 11:51:05

Hola!

Im back.. det är så att jag har tidigare bloggat. Jag började blogga under sommaren 2007. Jag bloggade om allt, allt som flöt i tanken och det tänker jag göra om igen.

Jag är född 90' och älskar musik. Jag kommer lägga ut en hel del låtar på bloggen. Från dem allra nyaste till gårdagens låtar. Själv håller jag på med musik. Jag producerar musik och skriver egna låtar.

Vad mer gillar jag? Jo, jag gillar att spela fotboll. Det bästa som finns i livet.. familjen, vänner, musik, fotboll och kärleken är livet!

Kommer försöka hålla bloggen vid liv. Lägga upp några inlägg om dagen. Det är så att jag kommer blogga mer intensiv nästa vecka men häng med här från idag, kärlek! :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


RSS 2.0